Κυριακή 9 Αυγούστου 2009

Αποκαλυπτικός ο Brad Pitt για την ερωτική του ζωή


Ιδιαίτερα αποκαλυπτικός όσον αφορά την ερωτική του ζωή και την σχέση του με την Angelina Jolie ήταν ο Brad Pitt σε πρόσφατη συνέντευξή του.

Συγκεκριμένα, αποκάλυψε πως το ιδανικό μέρος για σεξ είναι μια κρυφή σπηλιά, η οποία βρίσκεται πίσω από έναν καταρράκτη της πισίνας του.

Όσον αφορά τις φήμες περί χωρισμού με τη σύντροφό του Angelina Jolie, ο ίδιος τις διαψεύδει λέγοντας πως: «Έχω μια αγάπη στη ζωή μου, (η Angelina) είναι το άλλο μου μισό».

Υποστηρίζοντας την απόφασή τους να μην παντρευτούν, ο Brad Pitt είπε: «Όταν κάποιος με ρωτά για ποιόν λόγο δεν παντρεύομαι με την Angelina, εγώ του απαντώ πως γάμος θα γίνει εάν θα είναι νόμιμος για όλους. Εμμένω στην άποψή μου και δεν κάνω πίσω παρόλο που έλαβα αρνητικά mails από πολλές θρησκευτικές οργανώσεις» και συμπλήρωσε τονίζοντας πως: «Πιστεύω πως όλοι πρέπει να έχουμε τα ίδια δικαιώματα».

Σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με το εάν ο Pitt θα είχε πρόβλημα σε περίπτωση που κάποιο παιδί του ομολογήσει πως είναι ομοφυλόφιλος, ο ηθοποιός απάντησε: «Δε θα είχα κανένα πρόβλημα. Θέλω τα παιδιά μου να ζήσουν τη ζωή όπως εκείνα θέλουν. Θέλω να αισθάνονται γεμάτα. Ελπίζω να τους διδάξω να εκφράζονται όπως εκείνα επιθυμούν».

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati