Κυριακή 9 Αυγούστου 2009

Lampard: Ονειρεύομαι να γίνω προπονητής της Chelsea


Ορκισμένος… «μπλε» είναι ο Frank Lampard. Ο μέσος της Chelsea με δηλώσεις του ξεκαθάρισε πως θα παραμείνει μέχρι και το τέλος της καριέρας του στους Λονδρέζους, ενώ κάποια στιγμή στο μέλλον δήλωσε πως θα ήθελε να αναλάβει τους «μπλε» από το πόστο του προπονητή.

«Δεν μου αρέσει να θέτω συγκεκριμένα όρια, αλλά θα ήθελα να συνεχίσω να αγωνίζομαι και μετά το τέλος του συμβολαίου μου (σ.σ. εκπνέει το καλοκαίρι του 2013)», είπε ο 31χρονος μέσος της εθνικής Αγγλίας και συνέχισε:

«Με καλή προπόνηση και σωστή διατροφή, δεν βλέπω το λόγο να σταματήσω πριν τα 37 ή τα 38. Είναι εφικτό για τη θέση, στην οποία παίζω. Πάντοτε μου άρεσε η ιδέα να γίνω προπονητής. Έχω δουλέψει με πολλούς σπουδαίους τεχνικούς και θα ήθελα να ζήσω την εμπειρία. Έχω μιλήσει γι αυτό με τον John (Terry) και θα πάρουμε μαζί το πτυχίο. Ονειρεύομαι μια μέρα να προπονώ την Τσέλσι. Είναι ένα όνειρο, γιατί υπάρχουν πολύ ισχυροί δεσμοί με τον σύλλογο, όμως ο Τζον ίσως μου πάρει τη δουλειά».

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati